Wednesday, January 17, 2007

osud alebo čo..

Me and my happy 3 friends + andrea...

Po mojich skúsenostiach a zážitkoch musím povedať,že osud existuje,alebo akokoľvek to chcete nazvať. Neverím v náhodu. Hneď rozpoviem prečo..
Hňed po narodení mama zistila ze som divná(cikám trošku nabok).A tým sa to asi celé začalo. Bola som vždy veľká výmyselníčka, taká malá zloba. Asi v štyroch som sa zoznámila s malou blon´datou susedkou andreou fedorovičovou(wealthy girl). Nikdy sme teda wealthy ani rich neboli...toto bolo asi prvé čo nás spojilo.Ale asi najsôr naši rodičia. Wojto a Wlado(dvaja stroskotanci)jak na just naši otcovia..Teda mama to hovorí že je,ale...No, neskôr sa náš vzťah utužil ešte väčšmi, pretože sme mali podobný osud teda s otcami. Andrejka bola pre mňa vždy čosi ako mladšia sestra. JA som ju prinútila prvý krát oholiť si nohy,prvé chlastačky atď... Spolu sme si plietli vlasy do vrkočov, veštili z karát a rôzne dievčenské pičoviny. Takže ako vidíte, sám Pán Boh mi poslal andrejku,nech sa netrápim sama v dome na Jamnického 2...

Keď som nastúpila na strednú školu..mimochodom bola to cirkevná!!stretla som 3 ľudí, prisámvačku že Mária(jedna z nich)tiež ciká nabok odnarodenia!!no neni to OSUD??Máriu som poznala síce ešte na základke,ale v piatom ročníku odišla a poznáte to.zíde z očí zíde z mysle..A naraz som ju uvidela na najhoršom cirkevnom gymnáziu v bratislave..Potom som narazila na Tunyho..Jedna z nás..nemá menštruáciu,ináč by bol fakt žena..a Mimi,omyl prírody.mala byt chlapec ale je to dievča. A penis sa jej vyrašil vo forme nosa..Ale je fakt veľmi pekná..Poznáte to keď zbožnujete svojich kamarátov..Keď piť(hoci aj na vyučovaní)tak jedine s nimi..Zhúliť sa?jasné...s nimi..Do piče a potom Mária behá jak keby ušla z pezinku po sade Johna Kinga a tunega sees dead people a je mu zima..mimi sa pre istotu pri tyčkovaní ujebáva!
Tak toto sú moji happy 3 friends..milujem ich a keď zistím jak sa sem dávajú fotky(do piče s technikou!)tak ich možno aj uvidíte..A určite si ich zamilujete tak ako ja!
Bozkáva Váas Vaša Bitch..
P.S: saddámova mačka

1 comment:

wealthy_girl said...

no, adush, musim ti nieco povedat...vcera som si vsimla, ze aj ja cikam nabok. dolava:)